Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Συνέντευξη με την Ελένη Χ. , φοιτήτρια αρχιτεκτονικής στην Αθήνα!!

Πριν απο την εξεταστική είχαμε πάρει μια μίνι συνέντευξη απο τη φίλη μας την Ελένη 
σε σχέση με τη διατροφή της ως φοιτήτρια, με σκοπό να τη δημοσιεύσουμε στο φανταστικό μας blog...  Eπειδή όμως χαρακτηριζόμαστε απ' τη δουλειά της τελευταίας στιγμής και λόγω αδιάκοπης μελέτης κατά την εξεταστική(γκχμ γκχμ) η ανάρτηση μας άργησε ένα μήνα.....


 

ροζ τοστ- Ελένη καλησπέρα, αν μπορούσες θα θέλαμε να συστηθείς στους αναγνώστες του blog μας!
Ε- γεια σας είμαι η Ελένη και σπουδάζω αρχιτεκτονική στην Αθήνα, μεγάλωσα στη Ναύπακτο και ήρθα εδώ για σπουδές. Είμαι στο 5ο έτος και πήζω στα σχέδια...
ροζ τοστ- έχεις άλλα ενδιαφέροντα πέραν των σπουδών σου;
Ε.-στη Ναύπακτο έκανα χορό μέχρι την τρίτη λυκείου όποτε το σταμάτησα. Εδώ και δύο χρόνια πάω σε μια σχολή σύχρονου χορού δυο φορές τη βδομάδα. Θα ήθελα περισσότερο αλλά περνάω πολύ χρόνο στη σχολή όπου πρέπει να κάνω εργασίες, σχέδια ,μακέτες και δεν πολυπρολαβαίνω, ειδικά αυτό τον καιρό.
ροζ τοστ-  χρόνο να μαγειρέψεις έχεις;
Ε.-κυρίως τα σαββατοκύριακα μαγειρεύω, έρχονται και φίλες μου στο σπίτι και περνάμε πολύ ωραία.Αλλά καθημερινές τρώω στο εστιατόριο φοιτητών της αρχιτεκτονικής ή πέρνω κανα σάντουιτς απ'τα μαγαζιά στη στουρνάρα.
ροζ τοστ- μίλα μας λίγο για το εστιατόριο της αρχιτεκτονικής
Ε.- καλά μη φανταστείτε ! όπως είναι όλα τα φοιτητικά εστιατόρια.. το φαί τρώγεται αλλά εντάξει δεν τρελαίνεσαι κιόλας. Το καλό είναι ότι έχει σαλάτες και δεν πήζουμε στην τηγανιτή πατάτα όπως αλλού και βέβαια έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα προσφέρεται και για κόσμο που ψάχνει ένα μέρος να φάει φτηνό μαγειρεμένο φαγητό. 'Ερχονται δηλαδή και κόσμος που δεν είναι φοιτητές.
ροζ τοστ- η σπεσιαλιτέ του;
Ε- ε καλά τώρα δεν είναι ότι είναι και φοβερό αλλά κάνει καλό πιλάφι!
ροζ τοστ- απ τη Ναύπακτο σου στέλνουν δέματα ; είναι νομίζουμε τυπική εικόνα που έχουμε για φοιτητές που πάνε σε άλλη πόλη για σπουδές
Ε- κοίτα, τον πρώτο χρόνο δε μου στέλνανε δέματα αλλά επειδή η μάνα μου είχε τρελαθεί και με επισκεπτόταν δυο-τρεις φορές το μήνα δεν είχα ανάγκη, κουβάλαγε τις χυλοπίτες της κι όλα αυτά τα γραφικά και με ''μπούκωνε''. Ε μετά ηρέμησαν και αυτοί και εγώ. Τώρα μόνο λάδι πέρνω στάνταρ..χοχοχοχο!
ροζ τοστ--για σνακς τι προτιμάς;
Ε. σοκολάατες εννοείται.. εκεί κατα το μεσημέρι που σου πέφτει το ζάχαρο παίρνω κανα δύο σοκολάτες γιατι μυστηριωδώς εμφανίζονται όλοι οι φίλοι σου που κάθονται π.χ. στα καμαρίνια της σχολής στο μηχανουργείο όλη μέρα(έιναι όσοι κάνουν ερευνητική διάλεξη εκεί) και χρειάζονται κάτι να ανοίξει το μάτι τους!
ροζ τοστ- παρακολουθείς κανένα ''τηλεμάγειρα'' ;
Ε.- μπα δεν έχω τηλεοραση σπίτι μου αλλά γουστάρω τη βέφα γιατί είναι καλτ και μου θυμίζει τη γιαγιά μου...
ροζ τοστ.-πώς σου  φαίνεται το μπλογκ μας;
Ε.- ως προς το περιεχόμενο δεν μπορώ να πω γιατί έχω δεί μόνο την πρώτη σελίδα και αυτή βιαστικά, ως προς την αισθητική θα μπορούσε να είναι και πιο ντιζαινάτο αλλά γι'αρχή καλό είναι...
ροζ τοστ- τώρα μας πλήγωσες! δεν είμαστε εμείς ντιζαινάτες;
Ε.- ε, οι αρχιτέκτονες σας έχουνε.... χεχεχε αλλά καλή ιδέα να φτιάξετε μπλογκ!! και να μου πάρετε συνέντευξη φυσικά να δείτε που θα αυξηθούν τα views σας.
ροζ τοστ- ευχαριστούμε πολύ και καλή επιτυχία στην εξεταστική
Ε. κι εγώ ευχαριστώ ,ελπίζω να μη γίνουμε ρόμπεες, ωχχχ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου